hpm

 

Administratie & Belastingen

HPM als ondersteuner van uw administratieve en financiële zaken. Hierbij worden onderstaande werkzaamheden verricht overeenkomstig in Nederland algemeen aanvaardbare richtlijnen met betrekking tot samenstellingverklaringen en grondslagen voor financiële verslaggeving en met wettelijke bepalingen inzake de jaarrekening.

HPM kan u van dienst zijn de onderstaande werkzaamheden:

  • Verzorgen volledige administratie

  • Samenstellen jaarrekening

  • Verzorgen volledige salarisadministratie

  • Verzorgen B.T.W. aangifte

  • Verzorgen IB aangifte

  • Verzorgen VPB aangifte

  • Analyse administratie en signaleren van trends

  • Advisering financiële planning

  • Advisering bij investeringen

  • Verzorgen van bedrijfsinformatie

 

HPM werkt samen met een gerenommeerd accountantskantoor, op het gebied van accountancy
en fiscale adviezen en is uiteraard bereid een nadere toelichting te geven op de bovenstaande
uitwerking, waarbij uw eventuele specifieke vragen, wensen en / of omstandigheden
nader kunnen worden betrokken. Ook kunt u vrijblijvend een afspraak maken.